THe BBC have written to BRICUP to admit that it misreported the BRICUP/SOAS
PalSoc Israeli Apartheid: the Case for BDS meeting
. They have stated
they are looking to informa readers that the original report “was

They have finally, in May 2010, published a correction on their website.

Read the letter from the BBC
BBC’s correction on thier website